Farmacijos bendrovės sutelkti dėmesį į OTC produktų Lenkijoje

parašė , 2011-11-29 22:52

Naujų teisės aktų, reglamentuojančių receptinius vaistus Lenkijoje ir didėjančią paklausą vartotojų horizontas, bendrovių yra prekybos OTC preparatai, kurie palaiko sveiką, energingi gyvenimo būdą. PMR publikavimo išleido naują ataskaitą šioje rinkoje, kaip ji yra savitarnos parduotuvių ir kitų mažmeninės prekybos taškus.

“Ataskaitos yra išsamią analizę ir ne farmacijos OTC pardavimų, pabrėžiant: vaistų, maisto papildų, funkcinio maisto, žolines arbatas ir dinamišką maisto produktams. Paskelbimo pristato rinkos ir ekonomikos augimo prognozės vertės 2011-2013 m., ir aprašoma pagrindines tendencijas, kurios gali formuoti rinkoje ateinančiais metais. Ji taip pat pateikiama pagrindinių dalyvių ne farmacijos segmento, taip pat teisės aktus ir vartotojų elgesio, jai įtakos turinčius profilius
Analizė yra papildyta 13 didieji Lenkijoje PMR atliktų sandėlio tikrinimo išvadas.”||| Norint rasti ir kurti naujas galimybes, jums reikia tiesiogiai patekti į paskutines naujienas, specifiškai analizės, labiausiai patikimų statistinių duomenų ir nusimanantys tendencijų Prognozavimas prieinama. Skaityti ne farmacijos Nebiržinė rinka Lenkijos 2011 m. plėtros prognozes 2011-2013 m. šiandien, ir perduoti šią naują ataskaitą iš PMR reguliariai stebėti rinkos plėtrą ir contempler naujos veiklos strategijos.

Atlikti šį dokumentą laikyti patikrinimo rezultatus apibūdinti pagrindiniai mažmeninės prekybos procedūras, įskaitant produkto rodymo ir skatinimo. Dažniausiai rasti Hipermarket lentynos ir terapijos grupes, kurios pasiekė labiausiai pilną įsiskverbimo į rinką produktų, pavadinimai.

Ne farmacijos OTC rinkos vertė ir dalis pateikiami kartu su išsamias prognozes dėl rinkos krypties per ateinančius dvejus metus. Kaip vaistinių ir žolių arbatos yra tarp preparatų labiausiai Lenkijos vartotojų paklausą, taip pat pateikiama šių gaminių pardavimų vertės.

Skaitytojai gaus naudos iš pagrindinių bendrovių, gamybos, platinimo ir pardavimo OTC preparatų mažmeninės prekybos, ne farmacijos parametrus profilius. Savo reklamos išlaidos yra atskleista, kartu su įmonės dydžio, vietos, skaičių ir realizavimo rinkų plėtros planus.

Vartotojų elgesio dėl OTC produktų ne farmacijos prekybos vietose visoje Lenkijoje yra analizuojamas. Taip pat yra pateikta išsami informacija apie teisės aktus dėl reklamos, žymėjimą, rodymo ir parduoti terapinių papildų, maisto produktų ir arbatos.

Nors parengti ne farmacijos Nebiržinė rinka Poland2011, plėtros prognozes 2011-2013 m., PMR’s ekspertų analitikai konsultavosi jų labiausiai patikimų šaltinių ir sukurti rinkos vadovas, atsako į klausimus skaitytojai dėl visų svarbių klausimų, atsižvelgiant į dabartinę būseną ir ateityje progresavimą šiame dinaminio rinkoje. Unikaliam dokumentui nagrinėjama produktų įmanoma, OTC vaistų ir priedai, apimantį maisto, arbatas ir didėja populiarumas Lenkijos vartotojų kūdikių produktų auginimo masyvas plačiausią parduotuvėje sąlygos.

Daugiau informacijos apie pranešimą prašome susisiekti: rinkodaros padalinys: tel. /48/ 12 618 90 00 e-mail: marketing@pmrcorporate.com

Rašyti komentarą